Технічна підтримка

Виникли ПРОБЛЕМИ з роботою обладнання?

Не знаєте, як ПІДКЛЮЧИТИ ВІДЕОКАМЕРУ або НАЛАШТУВАТИ СИГНАЛІЗАЦІЮ?

Підключили, але нічого НЕ ВИДНО і НЕ ЧУТИ?

РОЗУМНИЙ БУДИНОК перестав бути розумним, а гаджети просять настройки?

+38 (093) 170 68 21 (тільки дзвінки)
+38 (093) 086 18 20 (тільки Viber)

Наші фахівці допоможуть Вашому обладнанню, просто зателефонуйте нам. Або напишіть нам лист, в якому детально опишіть проблему – це прискорить її рішення.

support@pipl.ua

Іноді будь-яке, навіть найякісніше обладнання, може перестати працювати. Якщо така неприємність сталася з Вашим пристроєм – не біда, наші фахівці повернуть його до життя.

Сервісний центр нашого інтернет-магазину виконує гарантійне та післягарантійне обслуговування придбаного Вами обладнання в найкоротші терміни. Для того, щоб ідентифікувати гаджет, постарайтеся зберегти в наявності упаковку, всі документи і комплектні аксесуари, особливо в перші 12 місяців з дня придбання. В іншому випадку, ми не зможемо зробити безкоштовний ремонт або заміну пристрою, якщо поломка сталася з вини виробника.

Оформити заявку на сервісне обслуговування або ремонт Вашого обладнання, Ви зможете за адресою:

м. Київ, вул. Предславинська 39, офіс 106

Якщо Ви проживаєте в іншому регіоні України, просимо уточнювати контактні дані для відправки за вищевказаним телефоном або електронною поштою support@pipl.ua.

При відправці, не забудьте вкласти в посилку заявку з докладним описом несправності.