Технічна підтримка надається виключно клієнтам, які купили обладнання в нашому інтернет магазині Pipl.ua. При зверненні важливо вказати номер телефону на який було оформлено замовлення.
Увага: час обробки вашого запиту безпосередньо залежить від правильного формулювання проблеми і загрузки технічного фахівця!
Важливо: будь ласка, перед звернення до нас ознайомтесь з керівництвом для користувача яке надається в комплекті з устаткуванням або відео інструкціями на нашому Youtube каналі (перейти на YouTube).
Для звернення до служби технічної підтримки зателефонуйте за номером телефону або оформіть заявку.
Контакти технічної підтримки
+38044 344 37 90
Технічна підтримка працює з понеділка по п’ятницю
З 9:00 до 18:00 години
Електронна пошта: support@pipl.ua
Зв’язок у Viber виключно в режимі текстового чату, будь ласка, НЕ ТЕЛЕФОНУЙТЕ на цей номер
+380637761528
З Пн по Пт з 09:00 до 18:00 годин
Якщо у вас виникли труднощі зі скачуванням додатку Hik-Connect в Google Play для смартфонів, перейдіть по кнопці нижче і скачайте файл додатка в форматі .apk, після чого його можна буде встановити на смарфон в ручному режимі.
Технічна підтримка надає:
- Консультації по встановленню та налаштуванню обладнання, за умови підключення пристрою відповідно до інструкції по експлуатації та монтажу;
- Інструкції по експлуатації обладнання у вигляді технічних бюлетенів на основі офіційного керівництва користувача;
- Рекомендації за типовим проблемам, які виникають при налаштуванні.
Технічна підтримка не може допомогти:
- З налаштуванням і діагностикою обладнання за допомогою програм віддаленого доступу (Teamviewer, AmmyAdmin) або іншими;
- Консультаціями по обладнанню яке було придбано або завезено на територію України неофіційним шляхом або було куплено в зарубіжних інтернет-магазинах, наприклад, AliExpress;
- Віддаленої налаштуванням конфігурацій обладнання по Web-інтерфейсу;
- Консультаціями по обладнанню виробників, товари яких не представлені в інтернет-магазині Pipl.ua.