Бонусна програма від PIPL! Отримуй бонуси за покупки на сайті та сплачуй ними наступні замовлення!

У вашому кошику пусто
Пусто
Кошик-
Немає товарів для порівняння
Пусто
Порівняння
Ваш список обраного поки що порожній
Пусто
Список обраного0
Часто задавані питання

Зібрали відповіді на ТОП-запити від наших покупців. 
Знайдіть рішення своєї проблеми максимально швидко
і з найбільшою користю.

Часто задавані питання

EZVIZ

01
Як створити обліковий запис EZVIZ?
  • Завантажте програму EZVIZ із Google Play або Apple App Store.
  • Після завантаження відкрийте програму та натисніть «Зареєструватися» на екрані програми, щоб створити обліковий запис.
  • Виберіть регіон, який потрібно зареєструвати, та натисніть «Далі».
  • Щоб продовжити, виберіть номер телефону або адресу електронної пошти.
  • Якщо вибрали номер телефону, введіть свій номер, щоб отримати код підтвердження, надісланий через SMS.
  • Якщо вибрати “Електронна пошта”, введіть адресу електронної пошти, а потім двічі введіть пароль.
  • Пароль повинен бути надійним ы складатися не менше ніж із 6 символів, а також літер та цифр.
  • Дотримуйтесь інших вказівок у програмі, щоб закінчити.
02
Як я можу змінити номер мобільного телефону в обліковому записі EZVIZ?

Ви не можете змінити номер мобільного телефону для свого облікового запису EZVIZ. Щоб використати новий номер телефону, відвідайте веб-портал EZVIZ та видаліть обліковий запис зі старим номером телефону, а потім відкрийте мобільний додаток EZVIZ > Реєстрація нового користувача > Створіть новий обліковий запис із новим номером телефону.

03
Що робити, якщо мій обліковий запис заблоковано?
  • Зачекайте близько 20 хвилин, а потім скористайтеся функцією «Забули пароль», щоб відновити пароль для свого облікового запису.
  • Натисніть «Забули пароль» на сторінці входу до програми EZVIZ.
  • Введіть номер мобільного телефону користувача або адресу електронної пошти/ім'я користувача залежно від способу реєстрації облікового запису.
  • Користувачеві буде надіслано 4-значний код перевірки для введення та завершення зміни або відновлення пароля.
04
При додаванні камери до мережі Wi-Fi мобільний додаток EZVIZ показує «Не вдалося передати облікові дані Wi-Fi», що мені робити?
  • Виберіть «Створити QR-код», щоб налаштувати Wi-Fi.
  • Введіть пароль Wi-Fi. Мобільний додаток покаже мережу WiFi, до якої підключено ваш телефон.
  • Використовуйте об'єктив камери для сканування згенерованого QR-коду на екрані телефону. Тримайте об'єктив камери на відстані 5 дюймів від QR-коду. Коли індикатор на камері блимає синім, це означає, що налаштування Wi-Fi виконано успішно. Потім натисніть "Далі", щоб підключити EZVIZ Cloud.
  • Ви також можете знайти ці налаштування на сторінці налаштувань програми.
  • На головній сторінці натисніть «Додатково» > налаштування функцій > інструмент налаштування Wi-Fi.
  • Для пристроїв з парним підключенням AP переконайтеся, що пароль Wi-Fi правильний, або зв'яжіться з support@ezvizlife.com або з вашою регіональною службою підтримки.
05
Як додати пристрій через S/N?
  • Увійдіть до свого облікового запису EZVIZ.
  • Натисніть значок «+» у верхньому правому куті на «Головній» сторінці, щоб перейти на сторінку додавання пристрою.
  • Вручну введіть серійний номер пристрою> Виконайте вказівки, щоб завершити налаштування.
06
Як скинути налаштування відеоспостереження EZVIZ?

Утримуйте кнопку скидання протягом 5-10 секунд; дочекайтеся повідомлення про успішне скидання пристрою. Деякі камери не підкажуть вам; однак зачекайте 1-2 хвилини, доки індикатор не заблимає синім кольором. Зазвичай скидання займає близько 1-2 хвилин.

07
Я вставив карту Micro SD, але програма, як і раніше, показує “No memory card”
  • Перевірте, чи встановлено карту MicroSD. Переконайтеся, що картку пам'яті встановлено правильно.
  • Щоб оновити список пристроїв, перезавантажте домашню сторінку.
  • Перейдіть до стану пам'яті. Якщо стан картки пам'яті відображається як «Неініціалізована», торкніться ініціалізації. Після цього статус зміниться на "Нормальний". Потім можна розпочати запис будь-якого відео, викликаного подією в камері, наприклад, при виявленні руху.
08
Як активувати повідомлення про виявлення руху?
  • Відкрийте програму та увійдіть до облікового запису EZVIZ.
  • Виберіть пристрій, на якому потрібно активувати виявлення руху.
  • Натисніть значок шестерні у верхньому правому куті екрана.
  • Виберіть опцію «Сповіщення про тривогу».
  • Увімкнути «Тривожне сповіщення».
Розсилка Розсилка
Надтаємна розсилка
Спеціальні пропозиції, новини, новинки та промокоди
Помилка збереження!
Дані збережені успішно!
Скопійовано в буфер обміну
Товар доданий до кошика
Товар доданий до обраного
Товар доданий для порівняння