Завжди допоможемо - вчасно та швидко!
- Прямий зв'язок із найбільшими виробниками обладнання
- Швидке сервісне, гарантійне та післягарантійне обслуговування
- Сотні відео з відповідями на основні питання по налаштуванню будь-якого охоронного обладнання
Технічна підтримка надається виключно клієнтам, які купили обладнання в нашому інтернет магазині Pipl.ua. При зверненні важливо вказати номер телефону на який було оформлено замовлення.
Увага: час обробки вашого запиту безпосередньо залежить від правильного формулювання проблеми і загрузки технічного фахівця!
Важливо: будь ласка, перед звернення до нас ознайомтесь з керівництвом для користувача яке надається в комплекті з устаткуванням або відео інструкціями на нашому Youtube каналі (перейти на YouTube).
Для звернення до служби технічної підтримки зателефонуйте за номером телефону або на електронну адресу:
067 197 89 46
044 334 67 36
Технічна підтримка працює з Понеділка по П’ятницю
З 9:00 до 17:00 години
- Консультації по встановленню та налаштуванню обладнання, за умови підключення пристрою відповідно до інструкції по експлуатації та монтажу;
- Інструкції по експлуатації обладнання у вигляді технічних бюлетенів на основі офіційного керівництва користувача;
- Рекомендації за типовим проблемам, які виникають при налаштуванні.
- З налаштуванням і діагностикою обладнання за допомогою програм віддаленого доступу (Teamviewer, AmmyAdmin) або іншими;
- Консультаціями по обладнанню яке було придбано або завезено на територію України неофіційним шляхом або було куплено в зарубіжних інтернет-магазинах, наприклад, AliExpress;
- Віддаленої налаштуванням конфігурацій обладнання по Web-інтерфейсу;
- Консультаціями по обладнанню виробників, товари яких не представлені в інтернет-магазині Pipl.ua.