Нова поставка: Тепловізори AGM RattlerV2, Clarion, Seeker вже у продажу!

У вашому кошику пусто
Пусто
Кошик-
Немає товарів для порівняння
Пусто
Порівняння
Ваш список обраного поки що порожній
Пусто
Список обраного0

Сервісне обслуговування

Скористайтеся формою замовлення
сервісного обслуговування обладнання
і ми обов'язково надамо кваліфіковану
допомогу у ремонті.

Сервісне обслуговування
Шановні клієнти!

Нажаль, у зв'язку з надзвичайно великим навантаженням нашого сервісного центру, строки виконання ремонтних робіт на Ваші пристрої можуть займати до 4 тижнів.

Дякуємо за Ваше розуміння та терпіння. Ми вдячні за довіру, яку Ви нам надаєте. Будь ласка, залишайтесь на зв'язку з нашим сервісним центром та відстежуйте статус Ваших ремонтних замовлень.

Важлива інформація, ознайомтесь перед заповненням форми!
01
Правила оформлення ремонту

Ми відремонтуємо ваше обладнання безпосередньо на території сервісного центру. Все, що вам потрібно зробити – це доставити його за однією з адрес:

  • Київ, вул. Академіка Філатова, 10А
  • Київ, вул. Михайла Стельмаха, 3
  • Київ, вул. Верховинна, 37
  • Київ, вул. Срібнокільська, 2А
  • Вінниця, вул. Трамвайна, 3
  • Дніпро, просп. Олександра Поля, 16
  • Івано-Франківськ, вул. Осипа Сорохтея, 41а
  • Одеса, Високий провулок, 15
  • Харків, вул. 23 Серпня, 31Б
  • Чернігів, вул. Шевченка, 30
  • або відправити Новою Поштою на:

    ТОВ «ПІПЛ УА» (ЄДРПОУ 43539501)
    м. Львів, відділення №200 (вул.Стрийська 45)
    +38 (073) 600 500 2
    На представника

За умови гарантійного ремонту, витрати з доставки несе сервісний центр.

Якщо ж ремонт здійснюється не по гарантії, то витрати по доставці обладнання в сервісний центр і назад ви оплачуєте самостійно.

Перш, ніж передати обладнання (особисто або транспортною компанією) в сервісний центр, просимо оформити приймальну заявку на сайті та ознайомитись із умовами надання гарантії та проведення ремонту.

Необхідною умовою прийняття обладнання на технічне обслуговування або ремонт є зовнішній огляд і, якщо потрібно, підтвердження наявності дефекту.

Маркування, комплектність, зовнішній та технічний стан обладнання фіксуються в момент прийому обладнання в сервісному центрі.

Якщо ремонт не гарантійний, то сервісний центр починає роботи після отримання оплати. Оплата здійснюється на підставі рахунку сервісного центру. Умови і строки оплати вказуються в рахунку.

02
Приймальна заявка

Зверніть, будь ласка, увагу. Здаючи обладнання в ремонт, ви тим самим підтверджуєте свою згоду з умовами, зазначеними у даній Приймайльній заявці.

  • Обладнання за згодою клієнта прийнято, без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в обладнанні при технічному обслуговуванні, виникли до здачі обладнання по даній заявці.
  • Тарифи на послуги не гарантійного ремонту озвучуються перед початком ремонту. За більш детальною інформацією звертайтесь у сервісний центр.
  • У разі здійснення не гарантійного ремонту, діагностика проводиться безкоштовно. У разі відмови від ремонту, діагностика оплачується.
  • У зв'язку з втратою інформації та налаштувань з пристроїв при проведенні ремонтних робіт, рекомендуємо попередньо зберегти дані.
  • Гарантія надається виключно на відремонтовані деталі та послуги, зазначені в документі, який видається клієнту по закінченню робіт. При пошкодженні гарантійних пломб претензії не приймаються!
  • Обладнання приймається в сервіс в чистому вигляді і по можливості в повній комплектації.

При відправці пристроїв в сервісний центр, для прискорення процесу ремонту, просимо вас:

  • Обов'язково вказувати пароль для облікового запису «admin» для всіх, без винятку, пристроїв або зробити скидання налаштувань на заводські. Можливо скидання вирішить проблему. Комплектувати пристрій максимальною кількістю супутнього обладнання - жорсткими дисками, джерелами живлення, і т.д.
  • Максимально докладно описувати несправність, вживаючи конкретні часові проміжки її проявів (хвилина, година, доба, тижні).
  • Надавати повний опис всієї системи, в якій функціонує пристрій, включаючи обладнання інших виробників. Наприклад, активне мережеве обладнання (роутери, свитчи), джерела електроживлення, маркування/довжина кабельних ліній, конфігурація використовуваного ПК, модель смартфона, версія використовуваного софта і т.д.
  • При здачі в ремонт обладнання повинно бути упаковано в заводську упаковку або в транспортувальні тару, що забезпечує безпечне транспортування і зберігання.
  • Відправляти пристрою у чистому стані - без забруднення, пилу, залишків будівельних матеріалів і наслідків монтажу (герметик, штукатурка).
03
Термін ремонту

Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить 7 робочих днів з моменту прийому обладнання в сервісний центр.

При відсутності на складі сервісного центру необхідних для проведення ремонту запасних частин, час ремонту збільшується на термін їх поставки.

Щоб уникнути простою об'єкта, можна скористатися послугою підмінного фонду. За більш детальною інформацією звертайтеся до вашого менеджера компанії.

04
Повернення обладнання після ремонту

Обладнання видається згідно сервіс-замовленню та супроводжується актом, в якому зазначаються виконані роботи, а також наводиться перелік замінених деталей.

  • приймальну заявку
  • доручення
  • документ, що засвідчує особу.

Обладнання повертається замовнику після повної оплати і підписання акту.

Спосіб видачі та відправки замовлення погоджується з замовником попередньо.

Заявка на сервісне обслуговування
1. {{ $t("service_app_form.applicant") }}
2. {{ $t("service_app_form.device") }}
+{{ $t("service_app_form.add_another_device") }}
{{ $t("service_app_form.has_ttn") }} {{ $t("service_app_form.has_ttn2") }}
3. {{ $t("service_app_form.return") }}
{{ $t("service_app_form.step3_info") }}
{{errors.do_you_agree_to_the_terms[0]}}
Розсилка Розсилка
Надтаємна розсилка
Спеціальні пропозиції, новини, новинки та промокоди
Помилка збереження!
Дані збережені успішно!
Скопійовано в буфер обміну
Товар доданий до кошика
Товар доданий до обраного
Товар доданий для порівняння