Бонусна програма від PIPL! Отримуй бонуси за покупки на сайті та сплачуй ними наступні замовлення!

У вашому кошику пусто
Пусто
Кошик-
Немає товарів для порівняння
Пусто
Порівняння
Ваш список обраного поки що порожній
Пусто
Список обраного0

10 питань про те, як підключити та налаштувати камеру Ezviz

10 питань про те, як підключити та налаштувати камеру Ezviz

Ezviz - це всесвітньо відомий виробник домашніх рішень з безпеки. Камери відеоспостереження, розумні дзвінки та компоненти розумного будинку розраховані на їхнє встановлення простими користувачами без спеціальних знань.

Однак під час роботи навіть такого інтуїтивно зрозумілого обладнання можуть виникнути питання, які не можна вирішити самостійно. Сьогодні ми хочемо розповісти вам про 10 моментів, з якими найчастіше стикаються користувачі при підключенні, налаштуванні та експлуатації IP-відеокамер та іншого обладнання Ezviz.

Якщо у списку питань ви не виявили своє - залишайте його в коментарях до матеріалу, і ми обов'язково на нього відповімо.

Що робити, якщо я забув пароль від облікового запису EZVIZ?

  1. Перейдіть до застосунку EZVIZ;
  2. На сторінці входу натисніть "Забув" (Forgot);
  3. Підтвердьте свій обліковий запис, ввівши адресу електронної пошти та натисніть “Далі”;
  4. Введіть отриманий електронною поштою/SMS (опційно) код підтвердження;
  5. Код буде скинутий, після чого вам потрібно буде встановити новий.

Я не можу отримати код підтвердження (верифікації) електронною поштою

  1. Якщо ви реєстрували обліковий запис за допомогою електронної пошти, перевірте папку “Спам” або іншу папку з небажаними адресами.
  2. Якщо ви перевірили дані папки, а листи, як і раніше, немає, можливо, у вас встановлений фільтр/блокування небажаної пошти. Перевірте налаштування поштової скриньки або зверніться за технічною підтримкою до служби поштової служби.

Що робити, якщо потрібно перепідключити камеру до іншої мережі Wi-Fi?

Щоб підключити камеру EZVIZ до іншої бездротової мережі, натисніть і утримуйте кнопку RESET на корпусі камери протягом 5 секунд, щоб перезавантажити та розпочати повторне підключення пристрою до мережі Wi-Fi.

Що робити, якщо у застосунку EZVIZ на вашому смартфоні не надходять тривожні повідомлення?

  1. Переконайтеся, що смартфон та камера підключені до Інтернету та саме це підключення стабільне.
  2. Переконайтеся, що в установках застосунку активовано функцію надсилання тривожних повідомлень.
  3. Переконайтеся, що в налаштуваннях смартфона активовано можливість отримання повідомлень із програми EZVIZ.

Як зробити запис та зберегти відеофрагмент?

Ви можете робити відеозапис фрагмента вручну під час перегляду відео в режимі реального відео або під час відтворення вже записаного. Для цього натисніть на піктограму запису (іконка відеокамери) під час перегляду відео.

Відеофрагмент автоматично збережеться в альбомі записів у вашому мобільному додатку EZVIZ.

Який об'єм відеоархіву може зберігатись на карті пам'яті 16Гб?

При записі відео тільки за детекцією руху, цього обсягу достатньо для зберігання 1 години відео з роздільною здатністю 1080р (камера 2Мп). При середньостатистичному використанні та спрацьовуванні тривог, це відповідає запису подій протягом 28-32 днів (кілька хвилин протягом дня).

Збільшити термін зберігання архіву або його тривалість можна за рахунок використання карт пам'яті більшого об'єму або зниження якості відеозйомки.

Як активувати оповіщення про виявлення руху?

  1. Увійдіть до облікового запису EZVIZ на своєму смартфоні;
  2. Виберіть відеокамеру, на якій потрібно активувати виявлення руху;
  3. Натисніть на значок шестерні (налаштувань) у верхньому правому кутку екрана;
  4. Виберіть опцію «Сповіщення» у списку доступних налаштувань;
  5. Активуйте функцію «Сповіщення» та за потреби розклад їх отримання.

Як перейменувати відеокамеру?

У будь-який момент ви можете змінити ім'я відеокамери в її налаштуваннях:

  1. На домашній сторінці виберіть камеру, яку потрібно перейменувати, і торкніться піктограми «Параметри» (шістка).
  2. На сторінці параметрів відеокамери виберіть вкладку "Ім'я", зазвичай ця вкладка знаходиться вгорі.
  3. Перейменуйте камеру та збережіть нове ім'я.

Як запобігти появі аудіо шуму при увімкненому мікрофоні відеокамери?

Звуковий шум з'являється при близькому знаходженні відеокамери до пристроїв, що генерують перешкоди. Наприклад, смартфоун, комп'ютеру або ноутбуку, що працює, роутеру та іншим цифровим приладам. 

Чому відтворення відео зупиняється на кілька секунд або зависає під час перегляду на мобільному телефоні?

Ця проблема може бути викликана тим, що мобільний пристрій досягає максимальної пропускної спроможності підключеної мережі. Переконайтеся, що ви закрили всі програми, що використовують мережний трафік на мобільному пристрої.

Ще раз нагадуємо вам, що наша технічна підтримка відповість на будь-яке запитання про камери EZVIZ. Ну а якщо ви хочете придбати одну з функціональних та стильних моделей даного виробника, зробити це можна за цим посиланням. Не забувайте ділитися враженнями щодо роботи відеокамер у коментарях під цією статтею.

Встановлення відеоспостереження: актуальні ціни 2020
Принцип роботи розпізнавання облич
Коментарі0
Товари зі статті
Очікується
Очікується
Очікується
Очікується
Помилка збереження!
Дані збережені успішно!
Скопійовано в буфер обміну
Товар доданий до кошика
Товар доданий до обраного
Товар доданий для порівняння