10 питань про те, як підключити та налаштувати камеру IMOU
Навіть володіючи одним із найзручніших інтерфейсів, у процесі підключення та налаштування камери IMOU можуть викликати питання. Сьогодні ми зібрали одні з найпоширеніших питань щодо роботи системи відеоспостереження даного бренду для більш простої роботи з ними.
Ну а якщо раптом ви не знайшли вирішення свого завдання в даному переліку, залишайте питання в коментарях, і наші фахівці дадуть відповідь на них.
1. Як переглянути архів відео?
Перегляд записаного відео з камери відеоспостереження IMOU здійснюється із фірмової програми на смартфоні. Зробити це можна двома способами:
В інтерфейсі попереднього перегляду
- Активуйте відтворення відео та натисніть «Перегляд архівного запису».
- Виберіть тип сховища, в якому зберігається потрібне відео: хмарне або картка SD.
- Підтвердьте вибір сховища та перегляньте необхідний відеозапис.
В інтерфейсі домашньої сторінки програми
- Натисніть значок “···” у меню пристрою.
- Виберіть “Все видео”, щоб відкрити список відеозаписів.
- Перегляньте необхідний відеозапис.
2. Як вибрати обсяг картки пам'яті для збереження відеоархіву камери IMOU?
- Для камер з роздільною здатністю 2Мп із встановленою картою пам'яті 32 Гб обсяг записуваних даних становитиме близько 3 днів.
- Для камер з роздільною здатністю 4Мп із встановленою картою пам'яті 32 Гб обсяг записуваних даних становитиме близько 1.5 днів.
- Коли обсяг картки пам'яті заповниться, відеозаписи будуть автоматично перезаписані новими у хронологічному порядку.
3. Де можна зберігати відео?
- Спосіб 1: Використовуйте локальне сховище (карту пам'яті) як стандартний режим.
- Спосіб 2: Одночасне використання хмарного сховища (переконайтеся, що ця опція включена та оплачена) та картки пам'яті як резервне сховище даних.
- Спосіб 3: Ручний запис у локальному сховищі смартфона або персонального комп'ютера.
4. Що робити, якщо спрацювала помилкова тривога за межами зони виявлення руху?
Вимкніть функцію виявлення людини (Human Detection) у програмі IMOU.
5. Що робити, якщо індикатор відеокамери IMOU не світиться або світиться червоним?
- Використовуйте оригінальний блок живлення з комплекту постачання.
- Переконайтеся, що відеокамера увімкнена та підключена до Інтернету під час оновлення.
- Якщо жоден з вищезгаданих пунктів не допоміг, зверніться до сервісного центру або служби підтримки.
6. Що робити, якщо картка пам'яті не розпізнається відеокамерою IMOU?
- Очистіть золотисті контакти картки пам'яті за допомогою спеціальних засобів.
- Відформатуйте картку пам'яті на комп'ютері.
- Замініть картку пам'яті.
- Спробуйте отримати доступ до картки пам'яті за допомогою інших програм, таких як SmartPSS.
7. Що робити, якщо при включенні детекції руху не надходять тривожні повідомлення у програму?
Спробуйте виконати такі операції:
- Увімкніть функцію виявлення руху у програмі.
- Підвищіть рівень чутливості детекції руху.
- Налаштуйте зону динамічного виявлення.
- Налаштуйте термін дії тривоги.
- Змініть властивість картки пам'яті на читання/запис.
8. Що робити, якщо режим нічного бачення постійно вмикається та вимикається?
- Видаліть можливі перешкоди перед об'єктивом відеокамери або поблизу нього.
- Уникайте використання відеокамери у дуже вузьких просторах.
9. Що робити, якщо апаратний датчик руху PIR генерує помилкові тривоги чи навпаки, не спрацьовує під час руху?
- Уникайте встановлення відеокамери з датчиком PIR у приміщеннях з різкими та неконтрольованими перепадами температури.
- Очистіть поверхню інфрачервоного датчика руху.
- Відрегулюйте кут установки камери відеоспостереження, щоб запобігти потраплянню прямих сонячних променів на датчик руху.
10. Що робити, якщо екран надто яскравий або темний у режимі нічного бачення/інфрачервоному/розумному режимі (Smart Mode)?
- Відрегулюйте відстань до об'єкта спостереження.
- Налаштуйте кут встановлення відеокамери.
- Підключіть оригінальний адаптер живлення.
- Скиньте параметри камери та перевірте параметри за допомогою програми IMOU Life.
Щоб отримати допомогу при налаштуванні камери відеоспостереження IMOU, залиште своє запитання у коментарях під цим матеріалом або зателефонуйте до служби технічної підтримки, яка вказана на цій сторінці (тільки для клієнтів PIPL.UA).