Бонусна програма від PIPL! Отримуй бонуси за покупки на сайті та сплачуй ними наступні замовлення!

pipl.ua 75 700
4.9 (500)
4 117
У вашому кошику пусто
Пусто
Кошик-
Немає товарів для порівняння
Пусто
Порівняння
Ваш список обраного поки що порожній
Пусто
Список обраного0

10 питань про те, як підключити та налаштувати камеру IMOU

10 питань про те, як підключити та налаштувати камеру IMOU

Навіть володіючи одним із найзручніших інтерфейсів, у процесі підключення та налаштування камери IMOU можуть викликати питання. Сьогодні ми зібрали одні з найпоширеніших питань щодо роботи системи відеоспостереження даного бренду для більш простої роботи з ними.

Ну а якщо раптом ви не знайшли вирішення свого завдання в даному переліку, залишайте питання в коментарях, і наші фахівці дадуть відповідь на них.

1. Як переглянути архів відео?

Перегляд записаного відео з камери відеоспостереження IMOU здійснюється із фірмової програми на смартфоні. Зробити це можна двома способами:

В інтерфейсі попереднього перегляду

  1. Активуйте відтворення відео та натисніть «Перегляд архівного запису».
  2. Виберіть тип сховища, в якому зберігається потрібне відео: хмарне або картка SD.
  3. Підтвердьте вибір сховища та перегляньте необхідний відеозапис.

В інтерфейсі домашньої сторінки програми

  1. Натисніть значок “···” у меню пристрою.
  2. Виберіть “Все видео”, щоб відкрити список відеозаписів.
  3. Перегляньте необхідний відеозапис.

2. Як вибрати обсяг картки пам'яті для збереження відеоархіву камери IMOU?

  1. Для камер з роздільною здатністю 2Мп із встановленою картою пам'яті 32 Гб обсяг записуваних даних становитиме близько 3 днів.
  2. Для камер з роздільною здатністю 4Мп із встановленою картою пам'яті 32 Гб обсяг записуваних даних становитиме близько 1.5 днів.
  3. Коли обсяг картки пам'яті заповниться, відеозаписи будуть автоматично перезаписані новими у хронологічному порядку.

3. Де можна зберігати відео?

  1. Спосіб 1: Використовуйте локальне сховище (карту пам'яті) як стандартний режим.
  2. Спосіб 2: Одночасне використання хмарного сховища (переконайтеся, що ця опція включена та оплачена) та картки пам'яті як резервне сховище даних.
  3. Спосіб 3: Ручний запис у локальному сховищі смартфона або персонального комп'ютера.

4. Що робити, якщо спрацювала помилкова тривога за межами зони виявлення руху?

Вимкніть функцію виявлення людини (Human Detection) у програмі IMOU.

5. Що робити, якщо індикатор відеокамери IMOU не світиться або світиться червоним?

  1. Використовуйте оригінальний блок живлення з комплекту постачання.
  2. Переконайтеся, що відеокамера увімкнена та підключена до Інтернету під час оновлення.
  3. Якщо жоден з вищезгаданих пунктів не допоміг, зверніться до сервісного центру або служби підтримки.

6. Що робити, якщо картка пам'яті не розпізнається відеокамерою IMOU?

  1. Очистіть золотисті контакти картки пам'яті за допомогою спеціальних засобів.
  2. Відформатуйте картку пам'яті на комп'ютері.
  3. Замініть картку пам'яті.
  4. Спробуйте отримати доступ до картки пам'яті за допомогою інших програм, таких як SmartPSS.

7. Що робити, якщо при включенні детекції руху не надходять тривожні повідомлення у програму? 

Спробуйте виконати такі операції:

  1. Увімкніть функцію виявлення руху у програмі.
  2. Підвищіть рівень чутливості детекції руху.
  3. Налаштуйте зону динамічного виявлення.
  4. Налаштуйте термін дії тривоги.
  5. Змініть властивість картки пам'яті на читання/запис.

8. Що робити, якщо режим нічного бачення постійно вмикається та вимикається?

  1. Видаліть можливі перешкоди перед об'єктивом відеокамери або поблизу нього.
  2. Уникайте використання відеокамери у дуже вузьких просторах.

9. Що робити, якщо апаратний датчик руху PIR генерує помилкові тривоги чи навпаки, не спрацьовує під час руху?

  1. Уникайте встановлення відеокамери з датчиком PIR у приміщеннях з різкими та неконтрольованими перепадами температури.
  2. Очистіть поверхню інфрачервоного датчика руху.
  3. Відрегулюйте кут установки камери відеоспостереження, щоб запобігти потраплянню прямих сонячних променів на датчик руху.

10. Що робити, якщо екран надто яскравий або темний у режимі нічного бачення/інфрачервоному/розумному режимі (Smart Mode)?

  1. Відрегулюйте відстань до об'єкта спостереження.
  2. Налаштуйте кут встановлення відеокамери.
  3. Підключіть оригінальний адаптер живлення.
  4. Скиньте параметри камери та перевірте параметри за допомогою програми IMOU Life.

Щоб отримати допомогу при налаштуванні камери відеоспостереження IMOU, залиште своє запитання у коментарях під цим матеріалом або зателефонуйте до служби технічної підтримки, яка вказана на цій сторінці (тільки для клієнтів PIPL.UA).

Встановлення відеоспостереження: актуальні ціни 2020
Система накопичення енергії: що це, і чому потрібна вам та вашому будинку
Коментарі0
Помилка збереження!
Дані збережені успішно!
Скопійовано в буфер обміну
Товар доданий до кошика
Товар доданий до обраного
Товар доданий для порівняння